KTM incearca de cativa ani sa fure prim-planul pietei moto europene cu tot felul de modele. Daca ne uitam pe strazile patriei, vedem din ce in ce mai multe motociclete ale Portocalei din gama Adventure. Anul acesta, KTM s-a prezentat la EICMA cu sase noi modele.

Mai toti pasionatii de adventure asteptau pentru 2019 modele adventure de cilindree medie. Asa ca vizitatorii salonului de la Milano s-au bucurat de aparitia KTM 790 Adventure si KTM 790 Adventure R – modele despre care austriecii sustin ca ar avea performante foarte bune in off-road. KTM spera ca aceste modele sa aiba un impact major intre cei care cauta o motocicleta usoara, de drum lung, insa mult in afara asfaltului.
 KTM 790 Adventure este un “Travel-Enduro” asa cum arata prezentarea austriecilor. Modelul 790 Adventure R este mai usor, agil si mai tehnologizat pentru preferintele globetrotter-ilor. Cele doua motociclete sunt propulsate de motorul de 799cc LC8c – doi cilindri paraleli pe care l-am vazut prima data pe KTM 790 Duke. Totusi, fata de primul mode, cele doua motociclete adventure vor livra cuplul mai jos, tocmai pentru ca sunt gandite pentru rulajul in afara asfaltului. Asta inseamna ca acceleratia ar trebui sa fie mai lina, iar din rezervor de 20 de litri ar trebui sa curga benzina cam 450 de kilometri.

Cadrul lor este inspirat din motocicletele de raliu ale celor de la Red Bull KTM Rally Factory Racing – un ghidon inalt, un bord TFT si mult spirit de aventura.

Din aceeasi categorie pe care KTM o denumeste generic: Travel Enduro, suratele mai mari TM 1090 ADVENTURE R, KTM 1290 SUPER ADVENTURE S si KTM 1290 SUPER ADVENTURE R primesc o noua paleta coloristica.

Totusi, atunci cand spui KTM te gandesti si la super moto, iar in 2019 KTM 690 SMC R se intoarce gata de drum. Usoara, monocilindru si un cadru pe care austriecii il considera premium. unde mai pui ca primeste si electronica de ultima generatie.

KTM 690 SMC R este propulsat de un motor LC4 – cel mai puternic monocilindur de serie care e capabil de 74 de cai putere. Totul cu doua moduri de livrare a puterii: Street si Sport, cornering ABS, traction-control sensibil la unghiul de inclinare, otor slip regulation (MSR) si Quickshifter. Furca full-reglabila WP APEX si un cadru mai suplu pe care se aseaza un rezervor mai mare cu un litru si jumatate.

Varianta KTM 690 Enduro R este dedicata exclusiv riderilor care isi doresc poteci si drumuri neamenajate. O noua sa si un nou cadru cu suspensii WP XPLOR, motocicleta este gandita sa fie manevrabila si – spun austriecii – ofera mai multa stabilitate celor care se afla la ghidon. KTM 690 Enduro R este gandit pentru obstacole in off-road, insa se descurca si pe post de motocicleta de zi cu zi.

The new KTM 690 ENDURO R is even more perfectly positioned to connect the tarmac and trails, also benefitting from the same engine, electronics and chassis improvements made to its sliding Supermoto sibling, but in a platform completely focused on offroad.

Avem si un proiect nou: KTM SX-E 5 – o motocicleta inovaviva pentru pitici cu veleitati in zona eco. KTM SX-E 5 se bazeaza pe modelul KTM 50 SX – un motor in 2 timpi , insa de aceasta data propulsorul este electric si cu zero emisii.

 

 

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.