Dupa ce in ultimii ani a cunoscut un avant serios, Indian Motorcyle s-a hotarat sa intre si pe piata moto-hipsterilor. Americanii au venit la Intermot cu un Flat-Tracker – un soi de motocicleta custom de mers pe strada, insa nou nouta. Un propulsor in V racit cu lichid si 120 de cai putere si un design inspirat de cel care a desenat si gama Heritage a celor de la BMW. Intra in arena Indian FTR 1200

 In Germania cei de la Indian au scos de sub husa doua noi modele: FTR 1200 si FTR 1200 S – usor atipice pentru imaginea pe care producatoul cherokee si-a conturat-o in ultimii ani. Cel mai probabil, Indian vrea sa atraga din ce in ce mai multi tineri catre modelele gamei si era nevoie de ceva in pas cu timpuirle.

Totul a pornit de la istoria pe care Indian o are in competitiile de flat-track. Ce e drept ca e recenta aceasta istorie: in 2016 au dominat compionatul american cu FTR 750, pe care l-au folosit ca punct de plecare pentru Indian FTR 1200 Custom.

Americanii promit ca motocicleta este agila, cu o pozitie inalta, astfel incat totul sa fie sub control. Propulsorul in V de 1203 cc si 120 de cai ar avea o curbe de butere lina si livrarea ei ar fi liniara, iar cuplul ar fi la discretie in orice treapta. E clar ca Indian Motorcycles incearca sa atraga tinerii!

Cu un cadru din otel tubular, inginerii americani sustin ca pozitia este cat se poate de sportiva pentru o astfel de motocicleta. Mai mult, furca inversata si franele Brembo ar asigura un control excelent. 

Rezervorul este pus sub sa pentru a echilibra si mai bine masele si pentru a obtine un centru de greutate cat mai jos. La fel ca la modelul de curse, FTR 750, airbox-ul este pozitionat deasupra motorului pentru a primi cat mai mult aer si pentru a maximiza puterea. 

 

Suspensia reglabila spate si bascula nu doar ca aduc un aspect sportiv, ci si asigura o aderenta sporita, mai spun cei de la Indian Motorcycles.

 

 Si pentru ca si-au propus sa atraga riderii care nu au prea multa etate, cei de la Indian au dotat modelele FTR 1200 cu LED, port USB, un ecran LCD de 4,3 inch, controlul stabilitatii, ABS, un sistem de control al unghiului de inclinare si un sistem de atenuare in caz de wheelie – ce o mai fi si asta si… unde mai e hazul?

Ai trei moduri de condus, in care cuplul este livrat potrivit dorintelor tale, la fel si interventia controlului tractiunii: Sport, Standard, Rain

Timpul si cifra de vanzari ne vor spune daca americanii chiar ii vor atrage pe riederii tineri cu FTR 1200 si FTR 1200 S, insa aceste modele pot fi limitate pentru A2.

 

 

 

 

Share.

1 Comment

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.