Familia Kawasaki devine mai numeroasa cu o motocicleta clasica – era si cazul in momentul in care toti producatorii bat multa moneda pe gamele “Heritage”!  Lansarea modelului Kawasaki Z900RS e programata pentru Salonul Moto de la Tokyo de pe 25 octombrie. In felul acesta, Kawasaki vrea sa ameninte gama nineT de la BMW si XSR-urile Yamaha.

Kawasaki a confirmat lansarea noului model printr-o serie de teasere video sub hastag-ul #TrueSpirit, chiar daca cei de la MCN vehiculau inca de anul trecut reintrarea Kawasaki in randul clasicelor cu reinvierea Z-ului de 900cc.

Z900RS teaser #2

Here's a fresh glimpse of the Z900RS.It's an up-to-date modern classic evoking the style and emotion of the iconic Z1 Super Four 900 of 1972 – a bike that changed the face of performance motorcycling forever. The Z900RS represents a radical departure from the Z900, appealing to riders seeking outstanding style, curb appeal and the true spirit of riding satisfaction at the premium end of the Modern Classic sector. Coming October 25th. #TrueSpirit

Posted by Kawasaki News UK on 3 Octombrie 2017

Practic, noul model nu e chiar atat de nou. Se bazeaza pe actualul Z900 cu care imparte mai tot: motor, cadru, structura, insa vine cu elemente de design foarte vintage. Avem de-a face cu doua versiuni ale Kawasaki Z900RS. Ambele sunt retro-naked, cu mult crom – de la bord pana la motor, dar se bucura de lumini LED. Rezervorul pare a fi cat o zi de post, iar vopseaua ne aminteste de legendarele modele Kawasaki din anii ’70.

Ce e tare curios este ca Kawasaki Z900RS are parte de frane radiale, ceea ce nu se intampla in cazul lui Z900.

Motorul are 948cc si dezvolta aproximativ 115 cai putere – ceva imi spune ca va fi un propulsor axat pe turele medii.

Baietii cu ochi oblici de la Tokyo spun ca Kawasaki Z900RS este un “clasic modern care se inspira din emblematicul Z1 Super Four 900 lansat in 1972 – o motocicleta care a schimbat reperele in ceea ce priveste motocicletele de performanta”.
Si acestea fiind spuse, Kawasaki Z900RS o sa apara in 2 versiuni: una clasica si un café-racer japonez. In cazul celui de-al doilea ne asteptam la suspensii ceva mai bune, un alt sistem de evacuare si alt far si jante… bineinteles si un pret mai mare.

 

 

Share.

Leave A Reply