Acum cativa ani atunci cand ti-ai cautat motocicleta, ai facut ceea ce face tot poporul: cauti o motocicleta pentru care sa gasesti piese oriunde, pe care sa stie oricine sa o repare, care sa nu te usture la buzunar. Dar intre timp parca te-ai si plictisit de motocicleta si ai vrea ceva nou, dar nu iti da mana. Pe de alta parte, iti place si noua moda „heritage”. Atunci, ce-i de facut!? Iti iei un kit si iti faci singurel o motocicleta bestiala!

In cazul clasicului Suzuki SV 650, cei de la C-Racer au gasit solutia! Un kit care iti transforma insipidul naked intr-un adevarat scrambler!

 

SV-ul de 650 a fost lansat in 1999 fiind varianta mai ieftina a mult-ravnitului Ducati Monster. A avut succes, astfel ca pretul mic si fiabilitatea dovedita au dus la vanzarea a mai bine de 400.000 de unitati.

Un look foarte dark pe o motocicleta ingusta si manevrabila. Unde mai pui ca motorul pe care il gasim si pe V-stromul de 650 se dovedeste potrivit oriunde te-ai duce. Sa mai zic ca are un sunet care-ti umple inima cu V2 la 90 de grade?

Bineinteles, kitul vine din patria customurilor. Ce? Nu stiati ca grecii sunt innebuniti dupa motocicletele manufacturate?!

Antonis Kapetanios de la C-Racer spune ca intreg sistemul de prindere a kitului este bolt-on. Adica se prinde cu suruburi – asta multumita colaborarii cu Suzuki Hellas.

Practic, motocicleta ramane aceeasi, doar lookul devine cu mult mai atragator.
Designul a fost conceput cu ajutorul unui soft 3D, iar piesele au fost minutios confectionate prin CNC. Dupa ce au incercat, facut, desfacut, aranjat… kitul a intrat in productie de serie.

 

Partea cea mai grea a fost sa dea o noua forma seii, insa au reusit. Chiar daca-i mai joasa. Ai si rack pentru bageje pe locul pasagerului, grilaj de protectie a radioatorului, aparatoare deasupra lantului, chiar si farul este redesenat si il poti lua clar, smoke&yellow – bineinteles cu un grilaj de protectie inainte.
Kitul mai contine si celebrele buzunare laterale (pentru numarul de concurs) nelipsite de pe un Scrambler, dar si o sumedenie de alte plastice. Ghidon Renthal si risere Rizoma – ca nu ne jucam, punem pe Suzuki SV tot ce-i mai calitativ.

Cat costa nu stim, insa daca nu-i mai scump decat motocicleta in sine, merita! Nu stiu daca cineva va merge pana la greci sa-si customizeze motocicleta, sau mai stii? Poate intr-o vacanta atat de romaneasca si corporatista pe o insula supra-apreciata… iti lasi si motorul la facut. Daca nu… spor la furat idei!

 

Sursa: http://www.bikeexif.com

Share.

Leave A Reply