În mare cam acestea sunt schimbările propuse de Strategia Națională pentru Siguranța Rutieră pentru perioada 2016-2020,

Documentul mai spune că de acum examenele pentru obținerea permisului de conducere vor fi înregistrate video. Se schimbă foaia și în cazul școlilor de șoferi: dacă până acum toată lumea era instructor, doar școlile care are au un procent de promovabilitate de cel puțin 50% vor fi reautorizate.

iar despre șoferi… poate vom scăpa de Gogâie, că trebuie să ai 10 clase ca să dai de permis.

Documentul prevede și crearea unui cadru legal pentru reabilitatea și consilierea șoferilor care incalcă grav și des Codul Rutier, mai ales în cazul celor profesioniști.

Guvernanții spun că evaluările medicale și psihologice pentru obținerea carnetului vor fi îmbunătățite – adică încep să fie puse in practică. Nu de alta, dar până acum te plimbai cu o hârtie dintr-un cabinet intr-altul.

Guvernul încearcă să reducă numărul bătrânilor la volan. Știți tipul ăla de șofer care bâțâie din toate încheieturile, nu vede, nu aude, dar cică încă poate să conducă în siguranță?! Mda, de acum, dupa o anumită varsta, vor fi reduse perioadele de efectuare a controalelor medicale pentru șoferi.
Strategia asta mai prevede un lucru care ne va deranja pe toți: mașinile reparate în urma unui accident vor avea nevoie de o inspecție de siguranță inainte de a ieși pe drum. Pâi să vezi de acum reparații pe nașpa la atelierele dintre blocuri!

 

 

Share.

Leave A Reply