Monocilindru, greutate mică și un design de zile mari – 3 caracteristici ale noului BMW G 310 R. Constructorul german ni-l recomanda drept roadster, as spune ca-i o foarte buna varianta pentru incepatori, fete si cei care isi doresc o motoreta fasneata pentru traficul din oras.

Concept pornit de la zero de bavarezi, noul G 310 R ataca piata motocicletelor ce pot fi conduse cu A2, piata deja bombardata de producatorii japonezi.

P90202713_lowRes
Designul urmeaza linia deja consacrata de BMW pornita de modelul S 1000 R. O mască a farului usor evidentiata, mici carene care apara genunchii, precum si pintenul (bugspoiler-ul) din fata blocului motor, ii dau un aer de mic streetfighter. Si daca tot suntem la capitolul estetic: germanii au fost generosi cu toba – au pus cat pentru doua motociclete. In rest, spatele scurt m-ar duce cu gandul la filmuletele cu stunteri.

Suspensii? Fata – un upside-down aurifer la culoare , iar spatele ne propune un monoamortizor. Ramane de vazut cum se vor comporta prin traficul din sublima noastra capitala.

P90202686_lowRes
Fiind un concept nou, bineinteles ca toata atentia noastra pleaca spre propulsorul micului BMW. Un monociclindru de 313 cc, racire cu lichid si 4 supape pe cilindru – este reteta cu care bavarezii iau cu asalt clasa motocicletelor demne de A2.

Cu o inima alimentata de un motor cu injectie, micul BMW dezvolta nici mai mult, nici mai putin de 34 de cai putere si un cuplu de 28Nm, ce-i drept in partea de sus a turometrului – la 7500 rpm. Daca mai punem si o greutate de 158 de kilograme – este posibil sa fie o varianta fiabila de strecurat printre masini.

P90202651_lowResDe ce ne mai putem bucura pe G 310 R? ABS in standard, un disc de frana fata de 300mm si etrier cu 4 pistonase, in timp ce pe spate gasim un disc de 240mm si 2 pistonase pe etrier.
La bord avem un display generos cu cristale lichide.

 

Si daca esti cumva tentat sa ai in garaj o asa motocicleta, dar iti este frica de faptul ca prietenii ar putea rade de tine ca ti-ai cumparat o bicicleta…cei de la BMW s-au gandit si la asta. Dimensiunile rotilor ies putin din tiparele clasei mezine: 110/70 R 17 si 150/60 R 17 sunt dimensiunile anvelopelor noului G 310 R.
Stim ca v-am trezit apetitul, caci si noua ne surade o astfel motoreta pentru diminetile aglomerate.

 

Share.

1 Comment

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.